Samenwerking met anderen

200003 Label Code Goed Bestuur_staand.png
De Stichting SFO is lid van de FIN, de Vereniging van Fondsen In Nederland. Naast de interesse die we hebben in de belangenbehartiging ten behoeve van de vermogensfondsen in het algemeen, hopen we hiermee nadere contacten te leggen met andere fondsen op het gebied van verstandelijk beperkten.

Ook hopen we hiermee nieuwe contacten te leggen op het gebied van missiegerelateerde investeringen. We staan ervoor open om onze projecten samen met andere fondsen te realiseren en actief bij te dragen aan projecten die door andere fondsen geïnitieerd zijn.

Sinds 2016 hebben we zo door onze bijdragen samen met het HandicapNL (voorheen Fonds Verstandelijk Gehandicapten) diverse projecten kunnen realiseren.